fredag 21 september 2007

Nu kan ni gå dit igen...


Eller ‘Svenskt Tenn fortsättningen...’


Nu har jag återigen pratat med Svenskt Tenn och fått ett fint bemötande från en annan tjej och har nu som kompensation fått löfte om ett rabatterat pris på en annan väska, 'bagen', eftersom jag hemskt gärna ville behålla den jag fick i present av pojkvännen.
Jag vet inte hur stor rabatten blir. På tisdag ska jag dit och köpa 'bagen' och så får vi se hur generösa de är. Fina kollegan T har lovat att följa med som moraliskt stöd. Jag innerst inne lite rädd för alla i den där affären nu. Inte arg, men lite rädd...

Så nu kan ni handla där igen utan dåligt samvete. Jag vet att ni alla stannade upp i alla transaktioner med Svenskt Tenn efter att ni hört om vad som hänt. Jag vill nu att ni alla med glatt humör besöker butiken på Strandvägen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha jag tänkte faktiskt gå förbi där igår för att kolla på en bricka men så tänkte jag "faan heller, harom inte vett att behandla sina kunder väl kan jag tametusan hitta en bricka någon annan stans" men det gjorde jag inte, så bra att du fått upprättelse nu kan jag gå dit igen

Anonym sa...

hihi va gullig du är :) hoppas du nu kan gå och köpa din bricka i ro!