onsdag 19 mars 2008

Jag gillar


-Gamla par som håller varann i hand
-Min copykurs
-Att hitta pengar på gatan
-Att ha rätt
-Att bli salongsberusad och äta wasabinötter på Thaibåten
-Mina arbetskamrater
-Alla mina kläder, smycken, skarfs, strumpbyxor, skor och väskor
-Att skriva för hand
-Vänner som hör av sig av ingen speciell anlednings
-Brev (riktiga brev, handskrivna)
-Rödvin
-Att basa bastu, springa barfota ner och hoppa i havet
-Att få kommentarar på min blogg
-Nagellack
-Att lukta på J, mina katter och fina barn som min gudson Svante
-Känslan efter att jag tränat (hatar känslan innan)
-Skärgården
-Åka båt
-Att krypa ner under täcket på kvällen
-Keso

2 kommentarer:

Anonym sa...

då ska du få en kommentar på din blogg! :-) det är första gången jag kikar in och jag trivs här hos dig. jag kommer tillbaka snart.

Anonym sa...

annaisa: Tack! Nu blev dagen bättre :)