söndag 13 februari 2011

Avblåsta planer

Tyvärr blev det ingen Ugglalala-fotografering idag. Johan hade försökt göra alla glada och därmed målat in sig i ett hörn, utan min vetskap förstås. Han hade lovat att spela in med bandet i helgen, men oxå sagt Ja till att jag skulle kunna fotografera Ugglalalas kl 13. När jag insåg hur det låg till avbokade jag fotograferingen, bandet hade trots allt bokats in först-rätt ska va rätt!, som som tur var kunde bokas om till nästa helg. Kanske hinner jag göra klart ett par stycken till som en liten bonus :)

Istället stannade jag hemma och kollade på inspelade avsnitt av CSI Miami tills Elsie vaknade, sen åt vi banan och myste ett tag innan vi drog till affären och handlade lite frukost, bajspapper och annat nödvändigt. På vägen hem mötte vi Johan och glada gick vi hem och umgick resten av kvällen. Nu har Elsie somnat- i sin nya säng!- och jag och Johan ska kolla på Solsidan innan vi går och knoppar. Iaf jag. Är helt slut.

Och har jag beställt reakläder till Elsie, lite tröjor. Utan att berätta för Johan... så busigt.


Inga kommentarer: