fredag 18 april 2008

Blondie - Alma 80 och 90 tal


Eftersom jag är hemma och hostar fortfarande har jag ägnat dagen åt att kolla igenom gamla fotoalbum. Och här kommer min version av 'Här är din stil!' Jag kallar det;
"Lilla Alma blir stor"



Lilla jag och min lillebror på en skolavslutning. En av de få tillfällena min mamma fick ner mig i en klänning och lykades dra en borste genom mitt hår.


Så här såg jag alltsom oftast ut. Okammat hår och sköna för stora kläder.


Jag började kamma håret tillslut, men stora sköna kläder fortsatte vara mottot.

Helst beige, eller någon annan färg eller plagg som gjorde att jag smälte in så mycket som möjligt. Allt man ville då var ju att passa in, bli omtyckt.

2 kommentarer:

Hanna Persson sa...

oj vilken resa, men en sak är iallafall säker, du har alltid varit vacker!

Anonym sa...

men åå nu rodnar jag.. tack snälla du :)