torsdag 30 augusti 2007

Jag är en ärthjärna.

Jag hade klipptid för 2 veckor sen. Så blev hon sjuk. OK. Fick ny tid. Idag kl12.30. Frågade chefen, det var ok. Pratade om det hela morgonen med sambo-j.
Men vad gör jag kl 12.30?
Jo, jag sitter på jobbet och äter lunch
och har HELT GLÖMT BORT KLIPPTIDEN.
Jag är ett dumhuvud. Ett bajskorvsfyllt dumhuvud som borde piskas med fullkornsspagettei (hårdare än vit pasta=grymmare). Nu har klippoteket räddat mig och jag ska dit idag kl 17.00.
Men tänk om frisören är sämre på att klippa än jag?
Tänk om vi kommer från olika planeter?
Kommer jag komma till jobbet i morron med en asful frilla eller vara nöjd och glad.
Shit. Hur ska det går för lilla mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

ha ha. du är såå rolig.
det där är precis en sån sak som JAG skulle kunna göra. folk skrattar alltid åt mig för att jag är så himla förvirrad. men det är sött.
vi kanske skulle bilda en klubb?