måndag 14 juni 2010

Tävla om ett Ugglalala-Presentkort!



Vill du ha en alldeles egen Ugglalala? Jag lottar ut ett presentkort på en Ugglalala (inkl frakt)! Om du vinner får du välja vilken du vill från ugglalala.se och får honom/henne hemskickad!

Allt du behöver göra för att vara med är att hjälpa mig att sprida ordet om Ugglalala, så att fler av dem kan få åka hem! Länka till denna tävling och Ugglalala.se i din blogg, du får gärna använda en bild från ugglalala.se om du vill. Länka sedan till din blogg i kommentarsfältet nedan. Skriv vilken Ugglalala du helst vill ha och glöm inte mailadress så jag kan kontakta dig om du vinner. (OBS! Med reservation för att din favoritugglalala kan ha åkt hem vid tävlingens slut, du får då välja en annan) Tävlingen pågår tom den 20 juni.

Om du inte har någon blogg, sörj ej, det kan komma fler tävlingar längre fram...
eller be en kompis med blogg tävla åt dig :)

10 kommentarer:

Kajsa sa...

Jag vill vara med och tävla! Jag vill gärna vinna en Ossi.
Min blogg: kajsalind.blogspot.com

Evelina sa...

Nämen då vill jag också vara med. Har länkat till dig, din tävling och till ugglala.se på min blogg blandblommorochrutor.blogg.se

Inte bloggpausa nu.

Estella sa...

Hej igen! Jag vill vinna Rut. Har länkat på min blogg!

Josefine sa...

jag är med och tävlar! jag blev väldigt förtjust i benny.. :)

Frida sa...

Hej! Jag vill vara med och tävla! Tuva föll jag för!

fridamjohansson.blogspot.com/

anna sa...

Hej!

I love the Ugglalalas! :D

Här är länk till mitt blogginlägg-

http://meandelvis.wordpress.com/2010/06/17/ugglalala/

Skulle jag ha turen att vinna så får gärna Ossi flytta hem till mig, för vidare flytt till vän.. ska bara be att han tar med sig lite klokskaper och fler snälla ord dit! :)

Min mailadress är;
sjusovare4@gmail.com

Ha en härlig dag!

LillaGrå sa...

Hej! Vill såklart tävla!

Mitt blogginlägg: http://thisislitengrarightnow.wordpress.com/2010/06/17/gulligauggliga-ugglalala/

Jag känner att Inga-gill hör hemma här! Jag behöver någon som får mig att skratta och som jag kan äta lakritsglass med.

Josefine sa...

och just det.. josefine@kittymail.com är min mail.

E sa...

Jag är så kär i Ragnar att jag länkade till dig och Ugglalala på jo-ra-sa-att-e.blogspot.com

Min mailadress är velvet.kicks@gmail.com

LillaGrå sa...

Gaah! Glömde också mailadress.
zorbisen@yahoo.se ska det va'.