torsdag 19 april 2007

Tantmätare


Här står jag och funderar.
På 1) hur beroende på man är av sin mobil.
2) Hur många steg går jag på en dag?
3) Vad ska jag bli när jag blir stor?
4) Varför man får baksmälla av 3 glas vin efter 25.

Jag kom fram till följande:
1) Man (läs;Jag) är SJUKT beroende av sin telefon och märker det först när den går sönder, åker in på lagning och man måset spendera 12 timmar utan den. Lätt panik. Den är min enda kontaktkälla samt min VÄCKARKLOCKA. Hur ska jag komma upp utan den? (Jag fick sova hos pojkvännen för att komma upp imorse.)
2) Jag har numera en fin tantig stegmätare på mig. Vet inte hur intressant det egentligen är. Vi får se.
3) Ja, VAD ska jag bli? Ska jag skriva? Hålla på med kläder? Bli Mamma? Regissera film? Ja, en del hoppas jag reda ut idag på lunch möte med en man som jobbar med ngt jag tror jag har fallenhet för. Återkommer om detta.
4) Ja, VARFÖR?????????



Alma bär dagen till ära; blå vintage satin skjorta fr Stadsmissionen, jeans fr Topshop, skor fr Skopunkten, svarta plastkulor fr Veromoda.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hihi! ja, det där eviga frågan vad man ska bli stor den är en klurig än! men först och främst skulle jag vilja veta när är man stor?! mäter man i kg då eller?!;)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Anonym sa...

vad nyfiken jag blir! vill veta vad ditt lunchmöte handlade om.
en riktig liten cliffhanger! ;)

superfin blus. vad jag tycker om dina jeans och pumps vet ju fröken redan :)

Anonym sa...

I love it! :)