torsdag 18 oktober 2007

Stylist Javisst!

På Götgatan på Södermalm i Stockholm ligger en butik som heter 'maritza' som är väl värd ett besök. Men ännu mer spännande är deras lilla filial som ligger korsningen Östgötagatan/Högbergsgatan, 'Lokalen'. De säljer provkollektioner i storlekarna 36-42. Perfekt att ställe att fynda. För ett tag sen var jag inne och frågade om jag fick fotografera några av sakerna jag provade, för min blogg. De sa ja och jag gick loss totalt! Massor av foton av mig i olika kombos och dessutom bilder på massa sköna kläder därifrån blev resultatet. Jag kommer att lägga upp dem här idag och under de närmaste dagarna, så håll utkik!

Smakprov från detta: Skön stor klänning med puffiga ärmar från märket Hoss (spanskt märke).

Lokalen öppnar idag! Så skynda fynda!

Inga kommentarer: