tisdag 13 november 2007

Hemska huvet

Jag såg hemsk ut i håret på kortet. Därav den vackra huvudhållningen.
Men nu har jag varit och frisserat mig och är så fin, så fin :)

Annat som skett idag:

-Köpt en skottsrutig kjol på Myrornas
-Ätit på McDonalds och mått lite illa efteråt
-Kollat festlokalen till mitt födelsedagskalas

Ikväll kommer Mamma & co på middag. Det blir thaigryta.
Nu lyssnar vi på Beethoven och äter Js hembakta muffins. Vi är så jävla äppelkäcka.


Jag Älskar Att Vara Ledig.

Klänning från Ellos, skor från Beyond Retro.

3 kommentarer:

Marie Larsson sa...

Härligt du verkar ha under dina lediga dagar... själv sitter jag fortfarande på jobet och det är nattsvart ute. Längtar verkligen till nästa ledighet!

Anonym sa...

ja det är helt underbart att vara ledigt. obeskrivligt skönt.

Anonym sa...

Hahahaha. Sköööön pose! Jag funderade på att fota dagens outfit idag fast mitt hår är smutsigt och helt galet men jag insåg att det finns inget jag kan göra för att dölja det liksom. det är för mycket och för långt,. Så jag ska gå coh duscha så jag kan kasta med det blonda svallet.! Hahah ^^ (eh?) Men du, jag tyckte att din kommentar på min blogg var bara bra. Massa bokstäver från kloka kvinnor som du är bara braaaa!