torsdag 22 november 2007

Uppdatering

Kemtvättarna hinner inte. Eller så kostar de 90kr/st! Det är 6 st, jag har inte råd med det.
Jag måste fixa de där satans tygen själv. Jag dör. Jag orkar inte... Jag har ingen tvätttid, men mangeln där nere suger ändå. Att stryka dem försökte jag med igår. Det var ett rent helvete. Nån som frivilligt kommer hem till mig och stryker?
...
Nej, jag tänkte väl det...



Jag glömde. Där nere bär jag:

Skor: Beyond Retro
Bevärmare: Indiska
Strumpbyxor: HM
Klänning: Ellos
Kofta: HM
Halsband: HM
Armband: HM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är inte så bra på att stryka. Men jag tycker att det är roligt. Så hade jag bott liiite närmare så hade jag kunnat komma skuttande och strukit lite men nu blir ju det lite svårigt. :/

Anonym sa...

åh va gullig du är. tack. som tur så kom min mamma to the rescue och har nu tagit hem dem för att stryka och mangla! hurra för min mamma!