onsdag 7 november 2007

Meningslöst dravel

Det började som en ganska bra dag. Inte allt för ångestfylld.
Men såklart så räckte det med en enda liten händelse för att sätta igång tankarna och sen så kommer ångesten smygande. Tur att de är lite ledigt snart så jag kan få lugn och ro och fundera på allt som rör sig därinne.

Tack för fin feedback på mitt förra inlägg. Känns helt fantastiskt att det finns människor som uppskattar det man gör (som man tycker om att göra)!

Just nu är det totalkläd ångest eftersom jag verkar ha gått upp 10 kilo och dessutom inte trivs i nåt jag sätter på mig. Idag fick det TILLSLUT blir detta: Gubb-byxor från Beyond Retro, skjorta från HM, skor från Skopunkten och hängslen från Åhléns.

Jag längtar efter att shoppa så jag smäller av. Men även om jag bröt mitt köpstopp så skulle jag ändå inte ha råd med nåt, den här månaden kommer jag att gå minus. Hur det nu ska gå till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min plan, när jag köpt en ny kamera eftersom min tagit livet av sig, är att sno papis fiiiina hängslen med läderdetaljer som han bara använder till sina för stora garagebyxor och använda til som du gör på denna bilden! :D

Anonym sa...

Fina, fina kläder och söt, söt är du! Jag älskar ditt hår. Kanske ska jag klippa av mitt igen. Ja, kanske ska jag det minsann.