onsdag 28 november 2007

Igår var igår
























Och jag var så trött att jag inte pallade lägga upp bild. Men jag hann iaf ta. Så här är den.

Festen i helgen tog musten ur mig. Jag börjar bli förkyld och är fortfarande trött, försöker hinna vila ut min kropp. J har åkt till Amsterdam för jobbet och jag hade tänkt att ha en vilokväll hemma och städa och så, men nu ska jag partaja lite med jobbet istället. Åh herreminje hur ska det gå för lilla mig?
Har kraftig karriärs/jobb ångest som jag inte vet hur jag ska bota. Måste hitta en syokonsulten eller nåt. Måste göra något. Pallar inte att fortsätta på samma spår som nu. Eller handlar det om att håll ut tills det blir bättre? Och vågar man lite på att det blir det?

Fin ny lillahusetpåprärien-skjorta från HM. Gullig inte sant?

Inga kommentarer: