torsdag 1 november 2007

Stickat, udda, mjukt och glansigt

Mera från Lokalen:

Fyra plagg med villha-utstrålning! Koftan är sådär mjuk och gosig som man tä
nker sig att den kofta ska vara. Lagom bajsbrun och lång. Snygg och skön. Love, love! (Från Marc Aurel)












Skjortan fick komma med
för att jag älskar skjortor som skippar den traditionerlla kragen! Påminner om min Mammas gamla flygvärdinne uniforms skjortor som jag lekte med när jag var liten. (Marc Aurel)



















Sammetsbyxor! Man måste våga! Sammet är INTE superhett just nu (speciellt efter 70-boho trenden), och just därför; köp! Om du vill vara trendig, köp och bär så fort en cool kändis bär dem. Om du vill vara dig själv (fast snyggare), köp och bär med strumpbyxor eller höga boots mitt i vintern eller mitt i sommarn med skir blus eller t-shirt med tryck. Kör hårt!

(dessa är från Hoss)
















Kameran gör inte rättvisa till
kjolen! Den är ljuvlig! Lätt klocka och med utklippt mönster nedtill. Å. Den är så fin. (från Eva Claudi)

1 kommentar:

Anonym sa...

Har en liten fråga, kan du inte maila mig a.s.a.p. på vecko.revyn@yahoo.se så e du gullig!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se