lördag 28 juli 2007

2 packar outfits


Innan jag fläckade ner mig med soya (lunch: avokado och soya) var jag ute och shoppade det sista inför solsemestern i denna lilla outfit. Nu ligger klänningen i tvättkorgen. Den är secondhand köpt för nästan 3 år sen inför ett bröllop där det slutade med att jag hade något helt annat, nämligen en galet vacker grå chiffong klänning som jag hoppas få anledning att visa upp här snart. Nu tjänar klänningen ovan som skön slapparklänning, men med ett snyggt skärp (som var planen till bröllopet) blir den tjusig nog för fest! :)




Nu har jag packat klart. Tror jag. Det var svårt. Men nu har jag satsat på mina favvofärger senapsgult, lila och grönt och kompletterat med svart, så jag hoppas det blir bra. Jag funderar på att resa i detta, som jag, sen jag fläckade ner mig, springer om kring i lägenheten i. Ja, jag har förstås inte skorna på mig inomhus :) Men de är dösköna och passar att resa i. Imorgon bitti bär det av till Grekland!

ps. Jag är skitnervös för att hotellet ska vara skitsunkigt, jag har fått höra att folk kommer hen från charter resor och grinat av besvikelse. Jag har en mamma som är gamal flygvärdinna så detta är min första charter! Jag vet inte vad man ska förvänta sig, men alla säger att man inte ska ha för höga förhoppningar :( Buhuuu! Jag vill att det ska vara fräsht det är mitt enda 'krav'... och att balkongen vi är utlovade inte ligger mot gatan... ojoj vojne vojne vilka i-lands problem. Jag borde vara glad att få åka! Skäms på mig! :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vårat hottel är kanon, hoppas att erat är bra :)
Ta med så tunna och svala kläder du kan för man blir svettig bara man går ut.
På dagarna är det bikini och sval långskjorta som gäller :)