lördag 7 juli 2007

Regnar det ute?



Äntligen börjar håret bli tillräcklig långt för att sätta upp det. Det måste vara lite längd på det över sommaren, frisyren min är fin med förskräckligt jobbig att ha när det är varmt och soligt och man cycklar till jobbet. Nu har jag med hjälp av 100 hårnålar och hårspray fått en skön uppsatt friss som jag kommer ha lite mer nu.

Idag var jag ute och secondhand-shoppade. Började på Myrornas på Götgatan där jag hittade 2 shorts och en söt blommig topp/skjorta. Sen vidare till Beyond Retro för att hitta skor och hem med dessa underbara vita:


Inte billiga men i princip oanvända (jag fantiserar att det var någons bröllopsskor på 90talet och som sen bara fick stå... som ett monument över hennes stora dag) och väldigt sköna + supersnygga!

Sen gick jag till Stadsmissonen vid Nytorget, men där hittade jag inget...

Shoppade i lång top med roliga teckningar på, jeans från HM, kofta från Lindex, skor fr Skopunkten och väska från en liten loppis-affär i Ludvika.

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Gosh, vilka tjusiga skor. Såna där vill jag gifta mig i.
Plus en fluffig 50-tals klänning.

Anonym sa...

ja visst är de tjusiga! och den fluffig 50tals klänning finns på tradera :) har sett den, den är fab. ska försöka hitta länken och ge dig :)