fredag 16 mars 2007

Blått å mönstrat

Eftersom jag är sjuk så ägnar jag mig åt något så ovanligt som blogginlägg där jag själv inte är med...

Patricia Field, kostym ansvarig för 'Sex and the City', kan verkligens sitt jobb. Carrie outfits är i 9 fall av 10 helt outstanding. Här kommer ett litet urval. Och trust me, det är inte det sista ni hör om Carrie/SJP/SATC här hos Alma. Alma har något så sunt som en liten crush på ovan nämnda TV-serie.



Babyblå är en märklig färg, men i kombination med den här skitsnyggt mönstrade kjolen funkar det. Och fint halsband!!

Den här toppen som Carrie har skulle jag gärna ha i sommar å spatsera runt i. Grymt snygga ärmar å igen, skitsnyggt mönster...

Detta är en Vivian Westwood om jag inte minns helt fel. Gillar 50tals känslan, halsterneck-skärningen och de coola rutorna.


Inga kommentarer: