lördag 3 mars 2007

Orup & Lenas skönsjungande grönlilamonster


Kamera mobiler i all ära, men inte blir det bra bilder med min fina sonyericsson walkmanmobil (men den funkar underbart bra till att lyssna på Mozart till och från jobbet). Jag gjorde så gott jag kunde för att visa hur jag snofsade upp mig för Orup & Lena (som f.ö. var så in i skogen bra). Klänningen hade jag sist på nyår och kommer så klart från Hennes Majestäts butik, samma med de lila strumpbyxorna (ser man ens att de är lila?), boleron och jackan. Så klart lilla dopgåvan runt halsen. Lila väskan är ett secondhand fynd och Vagabondstövletterna satt på Åhlens och skrek efter mig i höstas. Jag tog hem dem genast. Man är väl inget monster heller.



Nåväl grön-lila tema igår. Det funkar! Skulle vilja köra ett orange-rosa tema nån dag. Vad tros? Det vore grymt!

1 kommentar:

sus sa...

orange og rosa sammen er kjempefint!