onsdag 13 februari 2008

Ifall du inte hittat dem redan...

Så vill jag dela med mig av några av mina favoritdamer.





















Miri second hand fyndar som ingen annan, kombinerar dessutom roligt, snyggt och modigt. Det syns att kläder är ett kreatvit utlopp, det är kul och innovativt. Dessutom har hon två skäna herrar som styker förbi hennes ofta vackar och roliga foton, och det skadar inte.




Petronella syr och syr och syr. Jag önskar jag hade hennes tid och talang! Hennes plan är att bygga ett imperium på att sy om snygga kjolar till snyggare klänningar. Jag är på. Hela vägen.

















Clara känner nog många till, hon är uppenbarligen mer välbesökt än jag förstår. Förutom hennes sköna stil, så har hon förmågan att få mig att känna mig som om jag är hennes kompis när jag läser hennes blogg. Jag går omkring och tror att jag känner Clara. det gör jag förstås inte. Men väl hennes glada, mysiga, roliga klädstil! Dessutom är det nästan alltid väldigt vackra foton.











Sist men inte minst är sköna Nicolina. Sen ett tag tillbaka apporterar hon från London, visar upp sina budgetkedje och vintage fynd. Hennes avslappnade, nyfikna och påhittiga stil är härlig, inspirerade och egen.



3 kommentarer:

Anonym sa...

meh! finaste du. tack! jag blir så så glad :)

Anonym sa...

TACK för Toppenbra tips MEN du glömde att din blogg är SUPER

Unknown sa...

wow du är så snäll älskade alma ;)