måndag 4 februari 2008

Nytt gammalt

Ny kavaj! 'Fyndad' på Beyond Retro igår tillsammans med en ljuvlig röd klännig som jag ska ha vid passande tillfälle. Kan någon vara snäll och fylla år eller gifta sig eller vad som helst! Hur som. Kavajen är en av mina nya bästisar. Den andra är mina underbara hallonröda skor! Jag hämtade ut dem på posten i helgen, jiiipiii! Jag har ett par svarta också men de är med peeptoe så de får snällt vänta i garderoben på varmare dagar. Som kommer snart. Snart. Jättesnart.
F.ö vart jag matförgiftade på ett Thaiställe i fredag. Rekommenderar INTE Narknoi vid St:Eriksplan. Om du inte vill spy hela natten, vill säga. Isånt fall ska du gå dit och beställa deras Ank-rätt. Men klarade trots detta att festa hos lillebror med J och andra i lördags. Det var kalaskul. Närbilder för er njutning:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin du är i dag! Kavajen är verkligen jättefin och skorna också. Hur är skorna i skinnet?

Linnea sa...

Skorna är hur fina som helst! Nu är det bara att vänta på att våren kommer :)