torsdag 7 februari 2008

Någon som har en 3: på Södermalm till övers?



Nu kommer ett inlägg som har ingenting med kläder att göra (igen) men jag måste bara ut mig detta. Jag och J håller på och försöker byta vår 1,5:a mot något större eftersom att familjen växer (Sigge ska få en kompis) och vi behöver ett separat sovrum. Vi ligger upp på ovannämna siter och jag kollar VARJE DAG, flera gånger och klickar alltid i Ja eller Nej så fort det kommit upp nya lägenheter. Men många, och då menar jag MÅNGA har en lista på 50-100 stycken och har bara klickat i dem de gillar. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ PERSONER SOM LÄGGER UPP SIN LÄGENHET PÅ DESSA BYTES SITER OCH SEN INTE KLICKAR I INTRESSE/OINTRESSE??? Jag blir galen. Själv sitter man suktar och klickar på sina små triangelbyten och hoppas och längtar. Tills man klickar sig in på deras listor och ser att de inte ens brytt sig om att klicka i ett Nej eftersom de redan fått några sköna direkt byten eller braiga triangelbyten. Jag blir så besviken på människor. Alla tänker ALLTID bara på sig själva. F*CK på dem som inte klickar i JA eller NEJ på dessa siter.

Det var bara det.




3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch. Det är jobbigt med lägenhetsbyten. Särskilt i storstan! Men det går nog vägen till slut :) Sätt ut en annons på Blocket också. Det kanske finns någon där som är intresserad? Annars får ni gärna byta eran 1.5 mot våran 2.5 i Årsta ;)

Anonym sa...

...vi har en annons på blocket :) och jag kollar och mailar folk så fort jag inbillar mig att de skulle vilja ha min lägenhet, jag är asjobbig :) tröttsamt men förhoppningsvis får vi vår 'lön' tillslut..!

Marie Larsson sa...

Hej Alma! å så kul att sigge får en kompis. vi läste en massa om hur katterna skulle introduceras men sedan när det väl var dags lät vi dem sköta mötet själva. efter 4-5 dagar av lite fajter o fräs o morr var de bästa kompisar!

lycka till!