lördag 23 augusti 2008

Beyond irriterande

När jag rensade bland alla mina papper och skrivbordssaker hittade jag ett presentkort på 500 kr (!) på Beyond Retro som jag trodde att jag hade tappat bort! Jag blev så otroligt glad eftersom jag har ett helt köpstopp fram tills att jag har en inkomst. 500 kronor som jag skulle köpa massa fina saker för. Jag har gått omkring i två dagar myst åt tanken att jag snart skulle få shoppa. Så tog jag fram presentkortet nu för att lägga det i plånboken... och upptäcker att det bara var giltigt i 6 månader och jag fick det i november! Jag blev så ledsen att jag nästan började gråta. Jag hade sett fram emot att få festa loss där inne och bränna 500 kr i mycket uppskattade 30-årspresent... Jag förstår inte varför datumet är så kort på deras presentkort? Imorgon ska jag gå dit och fråga om det kan laga mitt brustna hjärta och låta mig få använda det iallafall... Jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS att de är snälla...... Håll tummarna för mig...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska hålla båda tummarna stenhårt