torsdag 25 mars 2010

Ett spretigt inlägg

Igår kväll var jag på en supertrevlig middag med en massa härliga kvinnor/tjejer/flickor. Drack lite vin och hade lite huvudvärk imorse. Det var det värt, för det var så rackarns roligt! Men det som slår mig imorse är att efter att jag duschat och sminkat mig och klätt mig fint igår GLÖMDE jag att fota mig till bloggen. Känns trist, eftersom jag ville visa min nya fina klänning som min fina vän Karin sydde upp åt mig i Vietnam. Nåväl, jag ska använda den på fredag igen så jag ska på teater med mamma och hennes kompis Gunilla, visar då!

Idag ska vi softa runt hemma på fm, sen till djuraffären och kolla upp det här med pellets. Nån som har erfarenhet av Peewee Pellets för katter eller annat märke? Dessutom ska vi köpa en grind att sätta upp mellan hallen och resten av lägenheten, en som katterna kan ta sig över men inte Elsie.

För jag har ju glömt att berätta, att Ärtan KRYPER nu! Det kom i helgen, efter många veckors övande och hasande, så plopp, så började hon krypa.

Dessutom vill jag passa på och tacka för alla era tips om det tidiga vaknandet. Det som verkar ha hjälpt är att dra ner persiennerna så att hon inte tror att det är morgon när hon vaknar kl 04. Det har funkat två mornar i rad. Nu håller vi tummarna! Så TACK!


Inga kommentarer: