fredag 8 juni 2007

Ett eventuellt påträngande behovs förberedelser

Helgen ska spenderas med en av Bästa Vännerna K ute på mitt land. Ska bli sagolikt skönt!














Vi ska dricka vin, sola och bada, äta ost och snacka skit. Läsa böcker, grilla, sova gott och länge, diskutera och filisofera. Som sig bör.














Idag har jag ett ngt omsytt secondhand fynd från london, kjolen. Det är från Jigsaw och jag betalade 5 pund för den, helt ny typ, för 2 år sen. Linne från Topshop, skor från Skopunkten, halsband från Geoart. Ny kedja, gamla ringar. Under linnet har jag en bikinitop. Om jag skulle känna ett påträngande behov av att hoppa i vattnet innan jag hunnit byta om, altså. Mkt praktiskt.

2 kommentarer:

Désirée sa...

WOW, jag älskar kjolen!
Hur har du sytt om den?

Sophie sa...

Jag har sytt till de två 'puffarna' på sidan, så den får en roligare form. Det var en vanlig A-linje formad kjol från början. :) Lätt gjort och med roligt resultat!