torsdag 7 juni 2007

Letar efter text


Fina vita storaklänningen. Fan va fin den är. Hade den hela dagen igår utan att spilla eller få gräsfläckar på den! Duktigt tycker jag! Picknickade med J på Drottningholm. Vita kläder och picknick brukar inte funka, men Hej! jag hade fel!

J och jag gjorde bläck-tatueringar, Jag fick I hjärta J och Han fick det samma men med mina inistialer. Åh, vi är så larviga och barnsliga och det är så fint och bra och kul och underbart! Det är iallafall den jag letar efter på min arm.

Nu händer det grejer i Almas kreativa del av livet. Hennes kortfilm ska börja klippas nästa vecka och hon är såååå glad... Tyvärr oxå lite fattigare... :( Men men, vad gör man inte för det man älskar?

1 kommentar:

Anonym sa...

vad spännande! blir jättenyfiken på din kortfilm nu :)

och du är superfin. jättefin storskjorta.