söndag 17 oktober 2010

Jakten på bilden av klänningen

Har en ny fin klänning som jag bar idag när vi firade min lillebrors 14 års dag.
Elsie hade söta 70 tals kläder men var inte alls sugen på att bli fotograferad.



Och det var dessutom svårt att fånga klänningens rätta snygghet.


Vi försökte verkligen. Elsie tyckte vi var skittrista.


Tillslut tog jag kort själv med självutlösaren men då hade klockan blivit så mycket att jag inte hann kolla att de blev bra. Sen åkte vi på kalas och så fort vi kom hem åkte myskläderna på.

Men ser ni vad fin den är?!

6 kommentarer:

m sa...

jättefin! varifrån?

Joanna sa...

ja det gör vi!
och vi ser även hur fin du är och hur fin din frisyr är SAMT.
hur fin elsie är.
och hur fint det är med röda strumpbyxor till blåvit klänning.

Anonym sa...

Alltså, jag saknar på inget sätt att vara gravid igen, har varit det två gånger och vill helst aldrig mer vara det. Men annars är din blogg en klockren inspirationskälla till att klä sig riktigt snyggt under graviditeten utan att för den skull göra avkall på sin stil! Snygg är du!!!

alma/sophie sa...

M; Den är från HM.
Joanna; oh stop it you!
anonym; tack ska du ha, det värmer verkligen att höra såna fina ord!

Evelina sa...

Supertjusig

Jess sa...

Du är så SNYGG!