tisdag 26 oktober 2010

Skriva för att skriva

Det kanske inte är så att ni läser denna blogg för den vassa pennan. Det förstår jag. Jag har inte gjort detta till en plats för ordet. Ibland tycker jag det är synd.

Jag saknar att skriva. Bara för skrivandets skull. Nu skriver jag Ugglalalatexter och dyl, men inte mycket annat (inte ens dagbok tyvärr).

Jag har tre rubriker som ligger och trycker som jag tycker väldigt mycket om. Men eftersom jag prioriterar symaskinen just nu, så kanske du är mer sugen? Om du är det, hugg in, och snälla; länk i kommentarsfältet sen så jag får läsa!

-Jag fick ett brev som jag inte kunde läsa.

-Jag minns inte hans namn.

-Jag ett svar, men det är fel.




3 kommentarer:

Kicki sa...

Då vill jag läsa "Jag ett svar, men det är fel" :). Tack.

Anonym sa...

Jag fick ett brev som jag inte kunde läsa :)

alma/sophie sa...

vänner, ni har läst fel. jag vill att NI SKRIVER med dessa rubriker, då jag just nu måste prioritera symaskinen!