tisdag 2 november 2010

Känner mig lite tom...

För ett tag sen hittade jag den perfekta stoppningen till min Ugglalalas, en superskön vadd som jag hittade i en tygaffär. Eftersom jag använder ganska mycket av detta så ringde jag dem som levererat till tygaffären för att köpa direkt av dem. Jag fick prata med en kille som verkade förstå vilken vadd jag menade då jag uppgav det artikelnummer som fanns på påsen och efter en massa samtal fram och tillbaka beställde jag igår 10 kg. Idag kom det, först blev jag jätteglad, men så fort jag tittade på påsen blev jag nervös. Det såg inte helt rätt ut... Och nej, det var inte rätt vadd!!! BUUUHUUU!

Förkrossad ringde jag till leverantören och som tur var verkar det som de kan returnera de 10 kr jag fått och skicka mig den rätta. Men först måste vi se till att vi pratar om samma vadd. Så imorgon ska jag ringa och prata med en annan mer vadd-insatt kille och förhoppningsvis löser vi mysteriet.

Men åh. Så trist. Jag såg fram emot att få 10 kg underbar perfekt vadd. En konstigt grej att se fram emot men så är det.


Inga kommentarer: