onsdag 26 november 2008

Hejhej hallå dagboken


Idag förändras siffran 30 till 31. Idag tar jag mitt första officiella steg in i 30-års åldern. No more excuses. Jag blev firad så fint imorse av Partymannen med nybakade scones, ballonger, fina presenter och tända ljus. På jobbet står en fin blomma på min plats och iefm blir det tårta här(som jag visseligen inte gillar, men det är tanken som räknas). Ikväll ska jag äta middag med närmaste familjen. Sen är allt över och man är ett år äldre och inget visare. Men c'est la vie.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! När jag gick i trean på lågstadiet fick vi som uppgift att skriva en sång till ett troll som fyllde 102 år. Min sång levde vidare tills vi slutade sexan så nu måste jag självklart sjunga den för dig!

*harkel harkel host*

Vi gratulerar med trollbullar, apor och fiskar. Alla små myror hurrar för dig just idag! Hurra!

Anonym sa...

HURRA!

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en bra födelsedag!