måndag 10 november 2008

Snaps av hem

Nytt rött sofföverdrag från bemz.se
Nytillverkad Stinghylla med böcker och krimskrams.

Överkast

Lampan från Partymannen mamma och mitt smyckesträd
Nya alarmklockan

En liten Beatles-buss

Draperiet mellan vardagsrum och sovalkov


Bilderna gör inte mitt hem rättvisa. Vi har fått det jättefint nu, men jag saknar visst fantasin och fotograferingstalangen att fånga det. Igår köpte vi ett fint sängöverkast på Åhléns (3:de uppifrån) och i lördags våran efterlängtade ljus-alarmklocka på Onoff. Båda var dyra, men nu är vårat hem så mysigt, hemtrevligt och fint. Äntligen. Nu längtar jag bara liiite efter att flytta. Eller. Jag längtar hela tiden, jätte mycket. Ibland till en stor 5:a på Söder. Ibland hit:

Och ha den här utsikten när man vaknar och går ut och sträcker på sig på tomten.




lånat bilder av hemnet.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad jag har suktat efter en sån där väckarklocka! Tycker du att den fungerar?

Anonym sa...

jag älskar stringhyllor.
finns det nytillverkade såna alltså?

jag har min pappas gamla från slutet av 50-talet.