måndag 3 november 2008

Nyinflyttade

Jag köper helst mina möbler på loppisar och 2a hands affärer, men ibland måste jag åka till Ikea och frossa. I helgen spenderade vi drygt två timmar där, hade en lista på allt vi skulle köpa och impulshandlade ingenting! Lägeheten har som sagt gått igenom en liten 'vårstädning' så här på höstkanten. Det behövdes. Jag ska ta riktiga bilder hemifrån ikväll, men bjuder på smakprov på de nyinflyttade.
Till Partymannen och mina alla småprylar och papper.






Till våra böcker, väckarklocka och annat smått som behövs finnas till hands nattetid.

Detta och ett helgrönt tyg delar av sovalkoven med vardagsrummet (vi bor i en 1,5:a). Blev så snyggt.

Som ni ser; Rött, Grönt och Vitt! (Dock inte Jul!)
I love it!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där tyget var sjukt snyggt!!!