tisdag 11 november 2008

Trötter

Idag har varit en konstig och trött dag. Sen in och möte halva efm. Inte har jag hunnit ta nåt kort och den tänkta jympan på F&S ikväll och promenaden efteråt med en vän måste jag nog ställa in. Jag vill bara gå hem och lägga mig. Partymannen är dock inte hemma i afton så jag har ingen som kan skämma bort mig med te och godis. Jag får hoppas att Sigge och Orvar är på goshumör (vilken de inte kommer vara, de kommer vara på bushumör) så vi kan ligga i soffan alla tre, kolla på 'Vänner' och mysa.
Nej. Nu är klockan 17.20 och jag pallar inte mer... Ska fota mig och lägga upp när jag kommer hem. Hej så länge.

1 kommentar:

Sköna Helena sa...

Åh, jag orkade inte heller F&S när jag kom hem! Vet inte om du fick mitt mejl - men kanske kan vi göra ett nytt försök senare i veckan? Kram kram