onsdag 5 november 2008

Today is a good day

Bild lånad från dn.se
Jag kan inte mycket mer än genomsnitts-svensson om amerikansk politik, men det känns j*vligt bra att Obama vann i natt. Jag tror på att han kan 'make a change'. Det måste jag , för vad är jag utan tro och hopp? Jag vill alltid tro på folk som vill väl. Jag inbillar mig att om jag tror på dem, så är chansen större att de lyckas. Ibland har jag rätt, ibland har jag fel. Men oavsett, så tycker jag om att tro på den som vill något bra. Och att förändra Amerika, det är någót bra.

2 kommentarer:

Josefine sa...

Ja han har väl sina lustiga idéer den där obama med (emot samkönade äktenskap fast för alla andra rättigheter för homosexuella). Men utan tvekan bästa valet. Herre gud. Mccain. Hade varit en tragedi om det blivit republikaner igen.

Anonym sa...

Obama Obamaaaa. Obaaamaaa! OBAMA!
:D