tisdag 4 december 2007

En dag att minnas?



















Jag minns att jag hade något viktigt jag ville skriva om i dagens inlägg, men jag har lixom glömt det helt. Borta. Puts väck.

Vill ha mina nya indiska pumps som jag hade på födelsedagskalaset, men det är ju för kallt för dem :(
Så det blev stövlarna... igen... varje dag... fantasifullt, eller hur? Men jag hann ta en bild iaf, så jag kunde se hur fin jag kunde varit idag.

Strumpbyxor: HM? Eller Lindex?
Kjol, top och kofta: Gamla trasor från HM
Sjal: Fyndad på loppis i Skåne i sommras
Bemödar mig inte att skriva vart stövlar är ifrån...

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag brukar bära med mej de pumps jag vill ha på jobbet och så i väskan! perfekt tycker jag, då kan man använda hela sin skogarderob hela året om :)
fast man måste ständigt ha stor väska...

Anonym sa...

Ja, det ska jag börja göra! jag hade tänkt göra det idag, men jag visste att det skulle bli en sån massa spring i korridoren idag, och jag tror inte de pallar springet :)