fredag 7 december 2007

Inte sen eldkvarn brann.


Kors i taket.

Imorse hände något som inte hänt på så länge att jag inte minns när det var sist. Jag ser det som ett tydligt tecken på att jag är något sjukare än jag tror att jag är.
Jag har på mig samma top 2 gånger på en vecka...


...


...



Ok, du kan sluta skratta nu. Jag vet att det är världens larvigaste grej, men det är lite min grej att varje dag ha en ny outfit (mer eller mindre) och inte använda samma kläder för nära varandra i tiden. Men imorse orkade jag verkligen inte. Som sagt, kan vara tecken på förkylning (tillsammans med hals/öron/kropps-ont) eller allmän trötthet pga nattligt väckning av J när han kom hem efter jobbfest på sena nattimmen. Nej. Nu går jag och köper någon slags lunch. Varm ska den vara. Har en anings feber-frossa.

Halsband & Armband & Top & Jeans: HM
Skor: Loppis i Skåne

1 kommentar:

Katarina sa...

Fin outfit, älskar färgen på bootsen!

//pleur.blogg.se