torsdag 6 december 2007

Hattigt, blommigt och vantigt


I ett härligt larvigt modehoroskop stod det att min favorit färg var lila. Det stämmer.
Och tack till den personen som lämnad en gamal Solo på trappmaskinen på Sats i måndags, den räddade min trista träning. Har nu ny motivation att träna med moroten att jag får köpa en skräptidning att läsa medan jag tränar. Det är ju genialiskt och jag fattar inte att jag inte tänkt på det tidigare!
Massa nytt idag:
Top, mössa och vantar: Indiska
'Gamalt' (egentligen ganska nytt det med):
Byxor: Ellos Skor: Indiska
samt Halsband: Geoart




3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härligt glad topp!

Anonym sa...

Härligt med lilla! Gillar verkligen din fina blus/tunika från Indiska.

Anonym sa...

annakarin: jag blev glad av den, men det syns inte så värst bra på bilderna :)
fröken: visst är det! hade inte du sneglat på den? gå in och prova den, den är så mysigt att jag blir helt varm. påminner om barndom, LDB kräm och te och scones.