måndag 3 december 2007

It's all good

Äntligen känns det bra om vardagarna igen. Jag fattar inte vad som varit problemet de sista veckorna, men nu verkar det ha vänt iallafall. Det är en välsignelse. Jag har energi (utan att ha tagit upp träningen som jag borde), jag har klädglädje (som jag varit utan ett tag, ingen inspiration har hjälpt) och jag har tom arbetsglädje (trots att jag känner mig lite efter alla som har häftiga, välbetalda och intressanta jobb)! Trots ett besked om utebliven julbonus (vilket i sin tur medför att thailand i feb/mars är att glömma) så känns livet ok. Märkligt hur det kan ändras så där, bara helt plötsligt. Men å andra sidan, kan man bli ledsen av ingen egentlig anledning, så kan man väl bli glad lika lätt.

Fin topp idag. Jag älskar den. Älskar sa jag.

ps. Tack för alla fina kommentarer kring det elaka inlägget om min blogg. Det värmer i hela mitt hjärta. Tack.

Inga kommentarer: