torsdag 13 december 2007

Leila K i mitt vardagsrum, sant eller falsk?

Skor: Beyond Retro
Benvärmare: Indiska
Klänning: HM
Kofta: HM
Skarf: Mormors gamla

Jag är tillbaka på jobbet, som synes.
Förkylningen sitter i men är inte så vass som innan, så jag har ork, äntligen!

Om du hade sagt till mig att Leila K skulle stå i mitt vardagsrum och sjunga in låtar iförrgår kväll så hade jag såklart inte trott dig, men du hade haft rätt.

Ikväll är det jobbjulfest. Jag är sjuk, men aldrig för sjuk för jobbjulfest :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Leila K doing néw songs... For real???

Ivana sa...

Fan vad het outfit!

Anonym sa...

Nejmen mycket fina kläder. Det lät roligt det där med Leila K.. jag trodde dock hon var typ död.. Nej, usch vad hemskt det lät. :/

http://www.bibliotekariens.blogg.se