lördag 19 januari 2008

2 st på en lördag

Afterworken igår slutade med att jag ramlar framför East när jag ska in i taxin, har ångest hela vägen hem, mår illa, tar ett glas resorb, skalar av mig kläderna och somnar naken, klockan ?... Ja, det är helt enkelt en usel ide att inte äta middag. Man blir full som ett ägg.

Med huvudvärken under kontroll åkte jag hem till min gravida vän J och pratade bort några härliga timmar. Hennes mage är så fin och jag kan inte hjälpa att bli liiite avundsjuk... Eller bara sugen kanske. Fast det är verkligen INTE rätt tid just nu, inte med den nya omgjorda tjänsten på jobbet som jag ska få i vår. Men det ska bli kul när det väl händer (om det händer, man kan ju inte utgå från att det ska gå).


Sen åkte jag hem, läste US Vogue på bussen, och spatserade till ICA och handlade mat till ikväll så min kära vän K kommer över. Hon kommer närsom helst, så jag måste nog sluta nu.

Spana in mina nya gardiner :)
Dag
Kväll



Inga kommentarer: