onsdag 12 mars 2008

Det är svårt att flytta på en vägg
















Det blir inget bloggmingel för mig ikvä
ll :(

En av min bästa vänner har stor hjärtesorg och behö
ver sällskap.
Och vänner går i princip före allt.
Hjärtesorg går inte att bota och det gör det förbannant svårt att deala med.
Vad säger man? Jag vet man inte säger iallafall.
Och ibland kommer jag ihåg att inte säga dem.

Här är en del av det man inte bör säga:

*'Det finns någon annan där ute för dig.'
*'Jag har hört att hon har fått gonorré!'
*'Du var för bra för honom iallafall!'
*'Ska vi beställa in en 8:de runda tequila?'
*'Vill du ligga? Jag ställer upp.'


På mig:
Allt utom skorna är från HM.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! De där kommentarerna var så roliga!

Och strumpbyxorna och bältet är så himla fina. Lycka till i kväll.

Sunflower sa...

Ja du, de där kommentarerna var riktigt kul. I sådana situationer finns det inte mycket man kan säga, förutom lyssna och trösta. Hoppas din vän mår bättre snart!

Anonym sa...

Vilka schyssta kläder! De kopierar jag, för jag tror jag har snarlika plagg hemma ;). Om det är ok med dig vill säga. Och fotona var också fina, samt kommentarerna kring vad man inte bör säga. Ha det!

Anonym sa...

Synd att sdu inte kunde komma! jag spanade efter dig så att jag kunde ge dig en kram ju. Men ingen Alma kajsa såg. Bohoo