onsdag 5 mars 2008

Suddig dag

Har spenderat hela dagen i mörkret, i sängen med en dålig deckare på ljudbok. Och jag gillar inte ens deckare. Och sen ett besök till ögonkliniken som försäkrade mig att allt var som det skulle, mitt högra öga såg bra ut och mitt vänstra var bara lite på efterkälken, därav den stora skillnaden mellan dem i synen.

Klädde mig för ögonkliniks besöket. Nåt kul skulle jag få ha idag iallafall.

Jeans: Topshop, Jeans skjorta: Second hand, Skärp: Dorothy Perkins, Skor: Beyond Retro, Glasögon: Loppis fynd

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnyggt med så mycket jeans och rullade byxor och pumps. Gillar verkligen det här!
Hoppas du får ordning på ögonen snart.

Anonym sa...

tack! gillar själv denna outfit mycket! har tänkt ha dem massa gånger, men nåt annat snyggt har kommit emellan :)