söndag 16 mars 2008

Med riskakan i högsta hugg

























Jag kom just hem från middagen. Det var mycket schlager-festival och lite prat, vilket förmodligen var anledningen till att det faktiskt vart en ganska trevlig kväll. De första 45 minuterna var så stela att jag ville springa därifrån. Men sen började Charlotte Perelli sjunga och så vart allt svensson-tv och opersonligt. Det var skönt. Nu är jag hemma och knaprar riskakor och dricker vatten så att rödvinet inte ska kännas i huvudet imorgon.
En god natt hoppas jag på.

Dagens/kvällens kläder: Svarta jeans, randig tröja från HM, halsband secondhand och converse skor.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker det var starkt av dej att gå dit, och med facit i hand gjorde du nog helt rätt! Ibland är det lätt med relationer - men det kan också vara så svårt. Jag tror på att man bara ska umgås med personer som får en att må bra, som inte drar ner och tar energi, men det är lättare sagt än gjort. Jag har varit i liknande situationer vilket fört med sej att vänskapen antingen tagit slut helt, eller att vi numera bara umgås i "lättare" sammanhang - typ på fester, konserter o. dyl. Det funkar, men man kan sörja vänskapen man hade förut. Hoppas det löser sej för dej, och att detta inte tar för mycket av din energi. Du är värd att vara lycklig och må bra!