fredag 28 mars 2008

Fleur girl


Min fantastiska duvblåklänning (från Myrornas) fick äntligen komma ut ur garderoben. Om den är hetro, homo eller bi låter jag vara upp till er att gissa. Tillsammans med en secondhand fyndad slips i blommig tyg (ja, en slips som används som ett skärp här) blev det rosetter och partaj. Annars är det ring från Agnes & Astrid, halsband från GeoArt och stövlar från Beyond Retro. Och tillbaka på jobbet. Seg i kropp (och själ), men jag undrar om det inte är mer psykiskt än fysiskt som det är något fel?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen jättefin klänning och rosett. Hur får du den så fin?
Skönt att du mår bättre nu också. Trevlig helg!

Anonym sa...

vilken tjusig outfit. och rosetten!

Anonym sa...

flott värre! rosettslipsen var ju en kanonidé.

Anonym sa...

annakarin: tack! jag vet inte, jag bara knöt så blev det sådär :)
vintagedarling: ticktack!
petronella: tackar, visst var det :) Nån dag ska jag använda den som slips också :P