söndag 18 maj 2008

Maglycka

Alexandra Fundin's finfina badräkt

OK. Hej.
Om en dryg månad är jag arbetslös. Och ni vet vad det betyder: Inga pengar (hej dyra värdelösa a-kassa, tack). Och just nu har jag hittat en baddräkt som får mitt bukfett att göra volter av lycka. (Nej, det är inte det småblommiga mönstret, utan det är det de härliga rynkorna över magen! Tjoohoo!) Men. Nej. Den ska kosta 1000:-. Det är dyrt, men om man har ett jobb kan man ju faktiskt spara och unna sig. Men nej. Jag ska gå och bli arbetslös. Smart.
Nu skulle det vara bra att vara en kändis och få gratisprylar kastade över sig. Men nej. Jag får sitta hemma och sukta och i sommar gå på standen i mina gamla stadium bikinis från förrförrförra året. I Stockholm kan man köpa den här. Men det skiter väl jag i.

2 kommentarer:

Matti Sumari sa...

en sån vill jag också ha! men den finns inte på sidan du länkar till..? vart kan man köpa den?

Sophie sa...

Sorry matti, men här ska den finnas enligt dem själva. hennes webbsida är under konstruktion men håll på den: www.alexandrafundin.com
Speakeasy, Telefon:08-316100, Adress: Artillerigatan 4, Sthlm.