måndag 19 maj 2008

Tack...

...för alla fina kommentarer kring mitt stora (härliga) beslut! Ni är så fina och snälla och ni fattar inte hur mycket det betyder att få höra från (mer eller mindre främmade) människor att man gjort det rätta. Att det är en bra grej. Att jag är modig.
Idag är det så officiellt det kan bli, då alla fick veta på jobbet. Känns så förbannat skönt att göra det här. Stort och läskigt och härligt. 18:de juni är min sista dag (mindre än 1 månad!!!) eftersom jag och J åker till England på semester på efm samma dag. Overkligt.
Nu är det bara Mamma och Pappa (med partners) kvar, vill inte berätta över telefon egentligen, men vi ses inte så ofta så jag vet inte om jag kan hålla mig mycket längre... (De läser inte min blogg btw)
Återkommer snart med min gröna klädsel för dagen :)
Kram
/A

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag läser din blogg.. jag kan ju alltid skvallra.. hahahah.
Men jag ska försöka att inte göra det! haha

Anonym sa...

heja heja! hoppas jag snart också kan säga upp mig..
/araminta may