onsdag 7 maj 2008

Beyond Retro London

Kicki undrade om jag varit på Beyond Retros båda butiker i London, och det har jag inte. Men. Jag har varit miljardtals gånger på den vid Cheshire St. och kan lungt rekommendera denna framför den i citykärnan. Av den enkla anledningen att den ligger i ett grymt trevligt område. Runt omkring finns (på helgen) fantastiska marknader, underbara pubar och sköna gator med sköna inspirerande människor att titta på. Så ska du till London, välj den på Cheshire St. Man kan jämföra med att välja BR i Stockholm; på Söder eller i City, vart finns flest inspirerande människor, barer och andra affärer? I mitt tycke på Söder

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen TACK! Ett helt inlägg för min lilla fråga :). Jag har varit i London så många gånger, men jag tycker jag kör med samma gamla shoppingrunda varje gång, och nu vill jag förnya mig. Jag hoppas att det är marknader på söndagar också (du skriver ju helgen så då antar jag det), för lördagen har jag vikt åt Camden Market som vanligt. Jadu - vad väljer man - söder eller city :)? Inte ens ett val det där tycker jag - det är en självklarhet att det blir söder. Ha det!