fredag 16 maj 2008

Klä på dig kvinna




















Så här kan man se ut när man är lite bakis.
Det gör iaf jag. Det här är min nya klänning som jag köpte för mina sista pengar även fast jag inte borde. Å hej så trendig den är då! Om ni inte redan luskat ut det så är jag allergisk för 'modemåsten', inne/ute-listor och allt som är 'rätt', just nu' och 'trendigt'. Jag gillar kläder. Inte alla kläder förstås och inte samtidigt. Jag eftersträvar aldrig att klä mig trendigt, men ibland sammanfaller det jag gillar med Sofi's mode-sidor och dyl. Det är kul, för då finns det i massor av affärer (som höga midjor som jag letade mig fördärvad efter i 2 år innan det plötsligt exploderade några år sen och nu finns det överallt, hurra!), men det är inte för att det finns i tidning som jag gillar det, om ni fattar vad jag menar.
Nej. Egen stil är det enda jag tycker är inne. Jämt.

Skor: Converse
Klänning& tajts: Indiska
Kofta; gammal HM trasa
Sjal: HM


Och ja, jag måste gå och klippa mig. Ser ut som ett skämt i nacken. Men. Det blir sista gången på länge. Som snart arbetslös har jag inte råd att ha den här fina frisyren... måste ha en som bara får växa... Trist. Om ingen bra frisör vill sponsra mig förstås. Ring mig.


Inga kommentarer: