tisdag 20 maj 2008

Tryckt mot väggen i hopp om att se snygg och cool ut


Jag ser mest orolig ut.

"Hur ska kortet bli?"
"Vad kommer hända med mig i höst?"
"Hur ska jag ha råd att mätta mitt shoppingbehov?"
"Kommer jag nånsin få färdig min kortfilm?"
"Kommer vi nånsin få flytta till någonting större?"
"Är det någon idé att skaffa barn eller är planeten dömd?"
(hihi skrev planen först... freudianskt?)

Idag ska jag klippa mig. Därav backslicken. Efter det ska jag träffa hon som jag inte längre egentligen är kompis med, eftersom hon inte ville det. Vi får se hur det går. Jag är nervös. Sånt här är så jävla jobbigt.


5 kommentarer:

cruella sa...

Good luck then.

Anonym sa...

Jag hejjar på dig.Alltid.
Du är min levande ikon!!

Sophie sa...

cruella; tack!
åååå tack anonyma du! vilken komplimang.

Anonym sa...

Din blogg och du är så himla himla fina!

Sophie sa...

little p: tack snälla snälla du!!!