onsdag 21 maj 2008

En bra dag för vänskap

Ser ni. Jag skrattar. Ni förstår, gårkvällen var fantastisk. Jag och min vän F är just det, vänner igen. Vi satt i den kalla vårsolen, drack lite öl, rökte några cigg och pratade om allt. Och det kändes helt fantastiskt. Jag insåg hur otroligt mycket jag har saknat henne och blev påmind om vilken otroligt kreativ och härligt person hon är. Och det känns fantastiskt att ha henne tillbaka i mitt liv. Se så glad jag är.


...Och fin i håret (tack världens bästa norska Monica på Hårgänget) är jag oxå!


Klänning: HM
Kofta: Lindex
Halsband: Fått av F för många år sen, finns på Geoart
Skor: Skopunkten
Ring: Köpt i London (vänskapsring med bästa K)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller helt med! Kunde inte sagt det bättre själv!

Du blev jättefin i håret!

Mvh Little Peaché

Anonym sa...

Vad härligt det låter; vänner och fin som få i håret! :)

Anonym sa...

Åh, vad du är fin och ser så lycklig ut!!

Sophie sa...

little p: tack, jag älskar den här frisyren! :)
anna: Visst är det härligT!
amanda: tack! det är jag!