fredag 19 juni 2009

Glad midsommar

Nu tar Partymannen och jag katterna i varsin bur och åker och firar midsommar med familj och släkt. Fast bara över dagen. Eftersom jag kan föda 'närsomhelst' kändes det bäst att åka hem och sova. Katterna kommer älska sin dag ute på landet. Gör mig helt varm att få ge dem det. De har haft det lite trist sista tiden, mina finigar. Nu ropar Orvar att han vill busa och Sigge skriker vid dörren att han vill ut. Och solen tittar fram då och då. Hurra!

Hoppas ni får en mysigt dag och kväll och får dansa med er älskling hela natten lång. Det ska jag göra. Nästa år.

2 kommentarer:

Joanna sa...

och i morgon blir det ensiffrigt.
ENSIFFRIGT IIIIH.
så spännande jag kommer fortfarande ihåg när jag läste att du var gravid för då var ju jag också det bara att mitt inte var redo att outas.
då blev jag lite avundsjuk och tänkte att ååh hon kommer få sin bäbis mkt tidigare än mig.
nu känner jag mig mest spänd och nyfiken på hur det ska gå för er.
tänker varje dag på om det blir den här dagen ni åker in till förlossningen.

Sophie sa...

its a crazy crazy feeling... snart åker vi...