lördag 6 juni 2009

Jobba-jobba

Idag fortsätter renoveringen. Partymannens mamma och pappa kommer hela vägen från Ludvika för att hjälpa till. Hans syster (som bor i Stockholm) och min pappa kommer oxå så den här helgen är vi överösta med snälla och hjälpsamma människor. Och det behövs för på måndag kommer målaren och då ska alla tak och alla dörrlister vara klara. Plus att min pappa ska ha hunnit sätta igen två dörrar och i den bästa av världar ska vi ha hunnit måla runt alla fönster oxå... Men jag kommer att ta den väldans lugnt denna helg. Jag har inte mått bra i veckan och varit alldeles för aktiv tidigare helger. Nu är det bara lite drygt 3 veckor kvar till BF och jag ska ta det lugnt. Jag fortsätter fota våra framsteg i lägenheten och lovar visa bilder på helgens förändringar. Tills dess får jag önska er alla en skön helg.

Inga kommentarer: